Oh, het is zo verleidelijk: de werkelijkheid van de dag. En soms een beetje de waan. En iedereen weet immers wat hem/haar te doen staat. En toch…. De grootste winst wordt gemaakt door af en toe even stil te staan.

Maar niet te lang natuurlijk. En dat snappen wij niet alleen, wij zijn niet anders. En hebben methodes om in korte tijd essentie te vangen en een goed ”krijgsplan” te maken. Overigens doen we dat net zo gemakkelijk voor nieuwe als bestaande activiteiten, voor organisaties, producten en diensten en communicatie als voor mensen.

En dan aan de slag! Wie dat doet, bepaal jij: wij werken in interactie en  doen de dingen die jij niet zelf wilt oppakken.  Als het maar over interactie gaat, want dat is onze expertise in de brede zin van het woord.

Andere vaste waarden in ons werk? Wij geloven dat plezier belangrijk energie geeft. En echte lol gaat niet zonder diepgang, zonder serieus de spade in de grond te zetten. Dat merk je bij alles wat we doen.

In de standaard expertises kun je ons in de volgende “vakken” vinden:

Communicatie

PR

Sales

Evenementorganisatie

Projectleiding

Coaching en teamwerk

We hebben  verschillende diensten voor je op een rijtje gezet. Vaak bevatten onze opdrachten meerdere diensten. Geeft het een beeld?

Dagvoorzitterschap

Mensen een podium geven zodat alle aanwezige kennis, inzicht en meningen echt gedeeld worden, dat is Liesbeth als dagvoorzitter. Liesbeth neemt waar, verwoordt, verwonderd en verbindt. Als dagvoorzitter doet ze dit vanaf de introductie van sprekers tot aan het stellen van vragen. Hierbij worden luisteraars deelnemers. Interactie, dat is het sleutelwoord.

Procesgeleiders & ketensamenwerking

Wij zijn niet van de veranderprocessen. Dat is volgens ons namelijk geen werkend antwoord op iets dat je in je organisatie wilt bereiken of oplossen. Met elkaar gaan we aan de slag met wat er is. De kracht, de onderhuidse krachten, de verborgen waarden en aannames. Want daar ligt het goud.

Netwerken

Wanneer je mensen, partners of bedrijven samenbrengt, kunnen grootste dingen ontstaan.

Maar hoe activeer je dat? Hoe zorg je dat de handel – of welk resultaat je ook maar wilt – echt op gang komt? Wij hebben jarenlang alle mogelijke soorten netwerken ervaren, georganiseerd en onderzocht. En bundelden dan met onze kennis van diensten- en belevingsmarkten.

‘Waarom moeilijk doen als het samen kan?’